Nowa seria ciągników McCormick X7 VT-Drive

Każdy ciągnik McCormick jest odzwierciedleniem pasji i oddania osób zaangażowanych w projektowanie, testowanie i produkcję tych znakomitych maszyn. Nowe ciągniki X7 charakteryzują się najlepszą stylistyką, technologią, wygodą i wydajnością. Wszystkie pięć modeli należących do serii jest wyposażonych w nowe 4- i 6-cylindrowe silniki BETAPOWER w których zastosowano technologię wielozaworową i układ wtrysku paliwa typu Common Rail. Silniki te zachowują zgodność z normą emisji spalin Tier 4 Interim dzięki zastosowaniu układu SCR, technologii oczyszczania spalin pozwalającej na zmniejszenie ich emisji bez pogarszania parametrów silnika. Modele X7.440, X7.450 i X7.460 charakteryzują się konstrukcją samonośną z 4-cylindrowymi silnikami o pojemności 4,5 l, natomiast modele X7.660, X7.670 wyposażono w silniki 6-cylindrowe o pojemności 6,7 l, zamontowane w stabilnej ramie, która redukuje poziom szumu i wibracji w kabinie. VT-Drive to opracowana przez firmę McCormick przekładnia bezstopniowa zapewniająca nieskończoną liczbę zakresów prędkości, od zera do maksymalnej prędkości dozwolonej w kraju użytkowania ciągnika.

Przekładania ta oferuje cztery zakresy prędkości umożliwiające dostosowanie
pracy do różnych wymogów:
ZAKRES 1 – BIEG PEŁZAJĄCY 0,5–3 km/h
ZAKRES 2 – POLE 1 0,5–12 km/h
ZAKRES 3 – POLE 2 0,5–21 km/h
ZAKRES 4 – TRANSPORT 0,5–40 LUB 50 km/h

Przekładnia VT-DRIVE może działać w czterech trybach:
A. TRYB AUTOMATYCZNY
Moduł elektroniczny przejmuje sterowanie obrotami silnika i przełożeniem
przekładni (zgodnie z ustawieniami potencjometru obrotów wbudowanego
w podłokietnik) w celu osiągnięcia wymaganej prędkości.
B. TRYB RĘCZNY
Operator ustawia obroty silnika za pomocą przepustnicy ręcznej.
Moduł elektroniczny przejmuje sterowanie przełożeniem przekładni
w celu uzyskania wymaganej prędkości.
C. TRYB WOM
Operator ustawia obroty silnika za pomocą przepustnicy ręcznej.
Moduł elektroniczny przejmuje sterowanie przełożeniem przekładni
w celu uzyskania wymaganej prędkości z włączonym WOM.
D. TRYB JAZDY
Operator wybiera prędkość jazdy ciągnika, która pozostaje niezmienna.

Przekładnia jest wyposażona w rewers elektrohydrauliczny po lewej stronie kolumny kierowniczej i jest sterowana elektronicznie przyciskami umieszczonymi na wielofunkcyjnym podłokietniku. Układ hydrauliczny wzbogacony zaawansowanymi funkcjami zapewnia wysoką wydajność oraz niezawodność. Został wyposażony w pompę o zmiennej wydajności z natężeniem przepływu 123 l/min, zasilającą do sześciu elektrohydraulicznych zewnętrznych zaworów. Elektrohydrauliczny podnośnik z funkcją pływania na opuszczonych cięgnach zapewnia udźwig maksymalny do 9300 kg oraz umożliwia precyzyjną kontrolę maszyn. Ciągnik McCormick został również wyposażony w system RCS (Ride Control System), który chroni maszynę oraz redukuje wstrząsy przy układzie 3-punktowego zawieszenia w czasie transportu. Czujnik radarowy nie tylko poprawi przyczepność, ale zredukuje także ryzyko poślizgu kół ciągnika w trudnych warunkach. Elektronicznie sterowany tylny WOM charakteryzuje się wymiennym wałkiem wielowypustowym o ilości 6 albo 21 wypustów, który oferuje 4 opcje prędkości 540/540E/1000/1000E rpm. Sterowanie WOM za pomocą układu elektronicznego zapewni bezproblemowe uruchomienie maszyny. Prawdziwą wszechstronność zapewnia dopiero przedni podnośnik (TUZ – umożliwia udźwig aż do 3500 kg) oraz przedni WOM. Z przodu dostępne są przełączniki podnoszenia i opuszczania aby ułatwić przyłączanie bądź odłączanie maszyn. Przednia oś wyposażona jest w sztywne zawieszenie lub opcjonalnie w niezależne zawieszenie ECS sterowane elektrohydrauliczne, które umożliwia kąt skrętu 55°, zapewniając tym samym doskonałą zwrotność. W kabinie PREMIERE CAB została użyta najnowocześniejsza technologia, która stwarza bardzo funkcjonalne i ergonomiczne miejsce dla operatora z tak umiejscowionymi przełącznikami, żeby zapewnić maksymalny komfort oraz prostotę obsługi pojazdu. Wyposażono ją w monitor Data Screen Manager (DSM), stanowiący standardowe wyposażenie modeli VT-Drive, oraz 12-calowy monitor z ekranem dotykowym, który umożliwia sterowanie parametrami i funkcjami zarówno ciągnika, jak i narzędzia (technologia ISOBUS, satelitarny system sterowania itp.). Wnętrze charakteryzuje się bardzo wysoką jakością ze starannym wykończeniem detali, które dodatkowo zapewniają większą wygodę dla operatora.

Na specjalne życzenie klienta model X7 VT-Drive jest dostępny w dwóch wariantach kolorystycznych:
– Klasyczny „Czerowny Metalik” (McCORMICK)
– Specjalny „Żółty Metalik” z limitowanej edycji (FERRARI) z niebiesko-białym pasem na masce oraz czarnym wykończeniem detali.

Źródło: Przedsiębiorstwo Romanowski

 

 

Zainteresowany ofertą?

Poproś o kontakt

P.H.S.R. Agroma Sp. z o.o.
ul. Bojowników o Wolność i Demokrację 15
89-400 Sępólno

Tel: (52) 388 82 20
Fax: (52) 388 57 02
E-mail: biuro@agromasepolno.pl

Sprawdź ofertę sklepu internetowego